FØR VI SETTER I GANG PROSJEKTET, UNDERTEGNER VI EN SERVICEAVTALE, NOE SOM VI NESTEN ER ALENE OM I VÅR BRANSJE. DER FINNER DU SVART PÅ HVITT 12 PUNKTER SOM VI FORPLIKTER OSS TIL Å HOLDE.
Denne serviceavtalen tilbys av de aller fleste Mobalpa-butikkene (I Frankrike, Belgia og Sveits, med enkelte variasjoner fra land til land). Ved å untergne en slik avtale, er du garantert en rekke kontraktuelle forpliktelser som gjelder både for produktene og ytelsene
En slik garanti vil du nyte godt av: mange snakker om det, vi hos Mobalpa forplikter oss til det skriftlig. Du kan stole på Mobalpa, et seriøst og anerkjent merke.
Her er de 12 punktene som står i Mobalpas serviceavtale i Frankrike:
1. ET DETALJERT OG OVERSIKTLIG TILBUD
Våre pristilbud inneholder detaljerte priser: pris per skap, per hvitevare, armaturer, vasker og installasjon. Vi kan også tilby deg finansieringsløsninger som passer til dine behov.
2. VI GARANTERER FAGKOMPETANSE
Hos Mobalpa får alle designere og forhandlere opplæring i design, interiør, kombinasjon av farger, materialer og former. Før vi går for en endelig innredningsløsning, forplikter vi oss til å prøve ut, ved hjelp av skisser og tegninger, forskjellige løsninger for å finne hva du liker best.
3. GARANTI PÅ VARER OG TJENESTER
Hos Mobalpa får du:
• 25 års garanti på deler og 2 års servicegaranti på hengsler og glideskinner,
• 5 års garanti på alle skap (unntatt hengsler og glideskinner), service og reservedeler
• 2 års garanti på alle integrerte hvitevarer, service og reservedeler,
• Mellom 2 og 5 års garanti på alle produkter fra katalogen Mobalpa Sélection.
Garantibestemmelsene er nøyere beskrevet i de forskjellige garantisedlene for hvert enkelt produkt, og løper fra og med faktureringsdato. De innebærer blandt annet bestemmelser for skjulte mangler og den lovlige konformitetserklæringen.
Garantibestemmelsene utelukker blant annet forbruksvarene.4. KVALITETSPRODUKTER
Mobalpa fabrikkene er ISO 9001 og ISO 14 001 sertifiserte, noe som betyr at de står i en konstant forbedringsprosess, hvor målet er å øke kvaliteten på produktene, samtidig som de satser bevisst på miljøvern.
5. MILJØVERN OG NATURFORVALTNING
Hos Mobalpa forplikter vi oss til å tilby de aller beste løsningene som tar hensyn til miljøvern og naturforvaltning. Det omfatter valg av materialer, energiklasse for hvitevarene, belysning med lavt strømforbruk, kildesortering, spareinnredninger for vannforbruk...
6. DU KAN SKIFTE MENING
Så lenge vi ikke har gjort ferdig oppmålingen av rommet, kan du endre valg av frontfarger, benkeplater og grep. Vi tilbyr deg fleksibilitet slik at dine ideer får tid til å modne...
7. VI GARANTERER VÅRE FRISTER
Ved undertegnelse av din bestilling, garanterer vi en leveringsfrist for alle skap, hvitevarer og diverse tilbehør (kjøkkenvask, armaturer, sanitær). Det kan også være en dato vi avtaler hvor du kan hente varene på lageret vårt. Dersom vi ikke overholder angitt leveringsfrist, og at vi er skyld i det, vil du få refundert 10% av varenes verdi, etter en uke forsinkelse.
8. VI GARANTERER INNBETALT FORSKUDDSBELØP
Mobalpa garanterer at din bestilling og de tjeneste som er forbundet til den skal fullføres, selv om forhandleren ville gå konkurs. Din forskuddsbetaling (25 % av det totale beløpet) vil dermed ikke gå tapt.
9. REFDUNDERING AV PRISFORSKJELLEN
Finner du identiske hvitevarer, av samme merke, med samme referanse, til en lavere pris enn vår, vil vi refundere prisforskjellen. Du må da kunne legge fram et bevis på denne lavere prisen, og produktet må være til salgs in en butikk som ligger i underkant av 20 km fra vår butikk. Dette er gyldig helt fram til 8 dager etter at du undertegnet din bestilling. Det forutsettes også at du får samme servicenivå via et forhandlernett.
10. KOMPLETT OPPFØLGING AV PROSJEKTET
Vi foretar systematisk en oppmåling av rommet som skal innredes, lager en teknisk tegning, organiserer installasjonsarbeidet, og følger opp de ulike oppgavene.
11. EN PROFESJONELL MONTERING
Monteringen utføres alltid av kvalifiserte montører som vi har håndplukket på grunn av deres fagkompetanse. Til slutt kontrolleres installasjonen og det utstedes en monteringsattest (med mindre du ikke har bestilt monteringen hos oss). Du får også en innføring i bruken av dine nye hvitevarer. Prisen for installasjonen betales føst når installasjonen er ferdig.
12. VI LYTTER TIL DEG OG VIL AT DU SKAL BLI TILFREDS
Vi forplikter oss til å besvare dine spørmsmål innen en frist på 72 arbeidstimer, og vil gjøre alt vi kan for å tilfredstille dine ønsker. Mobalpa er interessert i kundenes tilfredshet og foretar derfor en spørreundersøkelse etter at prosjektet er ferdig.